Lovely Friends :D

Friday 20 December 2013

I'm back ! Yehuuu :D

Assalamualaikum


Hip. Hip. Hip. Hip. Hello uolss,,


Wah..Sudah begitu lama dong enggak merajinkan diri dgn page gue.. 
(ewah,hilang lama-lama tetiba loghat tah pape.hihih)

Hai Hye Hui,, lama nya aku tak bersua muka kat sini..
Rindu beb..
Akhirnya aku muncul jua di penghujung tahun 2013..
So.. cerita aku sekarang ni..
Aku dah pun bekerja dgn syarikat swasta dah lebih kurang setahun agaknya..

Nih dia office tempat aku keja.. ngeee :D
(Picture no-edit)

Nih muka aku time keja.. tah pape..hehehe
(pic no-edit)

Biasala cita-cita nak juga keja govt mudah senang kan..
Tapi tulah belum ada lagi rezeki.. Keja sekarang pun ok jugak.. 
Gaji ok tempat ok semuanya ok..hehehe

Nanti Insyallah aku akan merajinkan diri mengupdate story mory aku yang takla berapa hot gitu.. :P

Okehla.. next time jumpa lagi.. :)



Tenkiu sudi baca.k,daa~



No comments: