Lovely Friends :D

Tuesday 23 August 2011

I Love You~

Assalamulaikum..


Hye uolss..
Apa khabar? 
Kat sini aku nk kenalkan buah-buah hati aku..
Buah hati pengerang jantung perkasa~
Tanpe mereka sapalah aku kan..
Merekalah pelengkap hidup aku..
Jom  usha-usha tengok..hee =.=

Jantung Pisangku!
Nama dia Mohd Amirul Kasyful Nur b. Zulkifli
Panggil kash cukup..
Kenal dia masa tingkatan tiga..
Bibit-bibit cinta bermula masa tingkatan 5 hee (:
Skrg hubungan kami dah 3tahun 3bulan..
Hope hubungan aku dan dia kekal selamanya
I love u Mr domot!



Permata Hati!
Nie pulak org yg paling aku syg laa..
mak dan abah
Hope mak abah bahagia selalu sbb dpt anak-anak yang comel mcm aku. *motif.hahah



Anak-Anak tersayang!
Yg ni lak anak-anak aku yg tercomel..
Sies rasa seronok bila dapat panggilan acik..
Hope sayang-sayang suma tak lupa acik sampai bila2..
Mohd Hafiy Adib
Mohd Akmal
Siti Anis Najihah
Siti Anis Madihah
Qistina Umairah
Love all of you damn much! mmuaxx~



BFF!
Nie pulak BestFriendForever aku..
hope kita berkawan smpai ke akhir hayat..
aku tak penah lupa kenangan kita..
Sangat melucukan ..ahahah
Kita penah tinggal satu asrama
kitalah satu kelas
kitalah satu sekolah
kitalah satu negeri
dan kitalah satu malaysia..ahaha :P
Nurul Shanas
Nurul Iffah
Me ('',)
Norin
Nor Adila
Sayang hampa-hampa semua taw! lovelove~


Teman terbaikku
Nie kawan terbaikku dekat UiTM
Aku mula rapat dengan depa ni pun masa dah Part 2..
Hope after grad nie jgn lupa persahabatan kita..
kalau nk buat slide tu ingat2 lah aku ea..ahaha
Kalau nk kahwin jgn lupa jemput..
Confirm aku p taw..
NorDiana
Me (,'')
Siti Azirah
Ashakilla
Nurul Adila
Rindu hampa nanti~



So,,aku rasa bertuah sbb aku punya kekasih, family, kekawan dan ALLAH swt,,
Hope perhubungan yg terjalin akan kekal selamanya..
Aku takkan pernah lupa saat-saat kita bersama
Aku bersyukur ke Hadrat Ilahi kerana dipinjamkan kasih sayag yang sgt bermakna
Terima kasih kerana menjadi teman terbaikku di dunia ini..

p/s: I love you~


Tenkiu sudi baca..k,daa~

No comments: