Lovely Friends :D

Saturday 10 September 2011

Hari semalasnya


Assalamualaikum

Hye uolss,,
Ni kita nk citer sket pasal mlm pra graduan mlm nie..
Asal uh rasa nebes sgt..
hahaha
Tgk,,org laen sibuk mengiron baju laa, kemas2 makeup la n aku still sempat berblogging..
hahaha
yela..aku nie sesimple yg mungkin..
Tadak la nk melaram sgt..
Ala kadar ja..apapun nie lah mlm terakhir aku di sini- InsyaALLAH
So,,have fun taw cix mas ooii and suma kekawan sekelas..
=)
Dan yg paling buat aku rasa bersemangat nkg dinner nie 
sebabnya
housemate aku NURUL ADILA wat persembahan taw
yuhuu! horeyy! sies seronok n excited sgt..hahahaa
Besh sora dia..untungkan punya suara sesedap suara aku.. * =.=

.................
Lgpun aku nebes untuk test ahad nie pulok
aduh,,sirius tadak mood nk study..
mcm mana nie!!!

Bukan pasal dinner mlm nati okeh..
cuma tadak mood sbb nk dkt final dah..
Rasa malas dh nk pk test2 nie..
klu bole nk terus final.. *ceit,semangat over!hahaha

Ha,,okelah..
aku ada lebih kurg 3jam ja lg nk seap2 dinner..
maksud aku nk makeup housemate aku lg..
ahhaa..jgn terkejut pulok bile tgk aku mekap depa-depa nie nati.. hoho

So,, harap-harap aku ada mood untuk 2 test nie :
Ahad: PAD 390
Selasa: PAD370

Wish me luck kayh for tonight and test..
orait..papay~


p/s: hei Mohd Amirul Kasyful Nur !

Tenkiu sudi baca.k,daa~



No comments: