Lovely Friends :D

Tuesday 13 September 2011

Final exam~

Assalamualaikum


Hallo uolss,,

Hari ni 1st day untuk study week so maknanya dah tadak klas dah oke..
minggu ni aku kena la study bebanyak mungkin..
tapi bukan hari ni or esok..*ilex-ilex luw otak yg semakin serabut

Rasa sekejap ja kan sem nie..tup-tup dah nk final.
Minggu depan hari khamis adalah hari petama final exam aku.
tapi yang ta beshnya jadual final mcm sem lepas..
3subject TADAK GAP!


Agak-agakla..kami ni last sem dah..Sem lepas Dato Sahol janji akan ada gap untuk setiap subject.
so, rasa semangat jugak nak study..
takpalah. usaha sinar kejayaan.kalau kita bole, apapun situasi mesti boleh.
.
.
.
Jadual Final exam untuk Dip Pentadbiran Awam Part5. =)
Fokus yang merah tu.. 

............................................................

Officially Graduated !
Nopelah.. habeh ja final, belom Officially Graduated yea..
Bagi aku, lepas result dah keluar n lulus baru lah Officially Graduated. >.<
Yang tu penting. :D

Okelah..hope suma kekawan aku buat yg terbaik untuk final exam.
DO THE BEST! <3 you!



p/s: Hope inilah final exam yang terakhir Dip Pentadbiran Awam buat aku dan kekawan~


Tenkiu sudi baca.k,daa~



No comments: