Lovely Friends :D

Tuesday 13 September 2011

Malam Pra-Graduan.



Assalamulaikum

Hye uolss,,

10th September, 2011
Malam tu malam pra graduan khas untuk part5 and part6 Dip Pentadbiran Awam.
Bertempat di Park Avenue Hotel, Sg Petani.
Sumanya bejalan dgn lancar n thanks to MR. HELMI.-most awesome lecturer I ever had.
Sebab apa. sbb sir lah lecturer paling gempak, sporting, hensem memey best giler lah.

MPG tu start dalam pukul 8.30 dan yg membuatkan aku semangat untuk grad ni bila time nyanyi lagu uitm..hahaha..rasa semangat tu fuhh.ssh nk ckp..haha
Pastu ada demo seorang graduan lengkap berjubah..part tu mmg betol2 buat aku teruja..
>.<
Aku rasa ta pecaya yg aku dh hmpir2 nk smpai ke penghujung Diploma Pentd. Awam nie..
Rasa sat ja masa berlalu. aku harap sgt yg aku dpt grad dgn kekawan suma..Aminn

Citer bab makan pulok mmg tak rugi la kami participate MPG nie.
makanannya pun sedap.xla mcm dinner sebelum nie just buat dekat depoh bas dgn makanan yg basi. =.=
ini betul punya tadak tipu-tipu okeh.

MPG tu tadak lah lama sgt.dlm kol 10.30 habeh.
pastu sesi-sesi bergambar dengan lecturer and classmates.
perasaan masa tu xdapat nk bygkan.hepy sangat dpt rasa peluang 
BAKAL GRADUAN 
dengan kekawan semakin hampir dan hampir..

Ha.aku ada uploadkan gambar sikit. sbb mood ta rajin.
Meh usha-usha gambar malam pra-graduan tu.heee =)

Kenangan terindah.




Nie menu utk MPG tu. nice (=













With Mr Helmi =)
:: Credit picture to Nurfarahmira ::



Yg ni cenderahati untuk kami =)
:: Credit picture to Nurzati Hanani ::


...................................................

Akhir sekali, lepas MPG tu kitorang p la lepak dekat Shukriya.
Pukul 1 lebih baru sampai rumah. mmg awesome giler.gempak tu..haha

Tu ja lah peristiwa MPG yg dpt aku kongsikan.
rasa sedih sgt bila pk balik masa silam sepanjang kat uitm ni.
sem terakhir untuk aku luangkan masa dgn kekawan suma.huuu T_T


p/s: Hope kita dapat grad sesama ea klasmate DPA 5D. =).
      Best dapat kenal hampa..jumpa lagi~



Tenkiu sudi baca.k,daa~

No comments: