Lovely Friends :D

Friday 23 September 2011

Stress. Permudahkan aku Ya Allah





Assalamulaikum..



Ha. nampak tu ??
Tu lah keadaan aku masa skrg.
Dah berasap telinga hidung aku ni disebabkan stress. huh =.=

Ahad ni dah ada exam tapi aku masih blur mencari jwpn,
Dah berjam-jam aku buat past year question,
Tapi pasaipa xsampai 50% ja aku bole buat.

Mana jwpn nya...
Kenapa soalan dlm past year question ni xda dalam nota aku.
aku hairan,,
sebelum ni apa yg aku belajar eh pasal financial administration.

Kenapa bila aku buat past year nie aku rasa mcm
eh,, tak penah belajar pun pasal nie..
aku taktau samada aku sorg ja ka yg rsa mcm ni.

aku betul-betul rasa dilayan mcm student OBE..
Hah? apa pulak OBE ?
tah..aku pun tak penah ambik taw pun pasal obe.

Kesimpulannya..
Aku stress dan blur dgn ko!!
Jom minum kopi che nah.hmm =*
Tuja.. +_+


:: Awak pulak.. awak buat saya tersentap. huh =(


Tenkiu sudi baca.k,daa~

No comments: